پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دفتر خاطرات پسر نازم پارسا

جشن تولد 1 سالگی امیر حسین گل خوشبوی عمه جوون

1391/4/3 18:28
نویسنده : مامان تهمینه
428 بازدید
اشتراک گذاری

سومین روز ز شعبان چون برآمد خورشید / سومین شمس ولایت ز افق چهره گشود

روز میلاد همایون حسین ابن علی است / باد بر خلق جهان مقدم پاکش مسعود . . .

ولادت با سعادت امام حسین (ع) بر شما مبارک

 

امیر حسین گلم عزیز دل عمه جوووووووووووووووووووون 

 نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان و صدایت آرام تر از نسیم بهار . . .  

    ***  تولد آسمانیت مبارک  *** بغلماچقلب

چه عالی شد اولین جشن تولدت همزمان شده با جشن میلاد امام سوم شیعیان امیدوارم در پناه خداو امامان معصوم همیشه سلامت و سرزنده باشی .  دوست دارم عمه جوووووووووووووون از راه دور میبوسمت قشنگم

فوووووووت ….. فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت ….

بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!!

ثمین جوون عزیزم خوشگل عمه جوون خیلی دوست دارم دلم خیلی برات تنگ شده از راه دور می بوسمت بغلماچ تولد داداش امیرحسین رو بهت تبریک میگم ناز دلم  مواظب خودت و داداشی باش فداتم

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پیام پارساجوون به مناسبت تولد امیرحسین جوون

سلام امیرحسین جان پسردایی عزیز و دوست خوبم  به وسعت قلب كوچكم به يادت هستم، شايد كم باشد اما قلب هر كس تمام زندگي اوست. امیدوارم تمام لحظات زندگی ات مثل امروز شاد باشی و همیشه لبخند به روی لب داشته باشی و تولد 120 سالگی تو برات جشن بگیریم .

تولدت مبارک بغل دوست دارم پسردایی جونمماچ        اینم هدیه تولدت

 

داداش و زن داداش گلم اولین جشن تولد امیر حسین جان رو بهتون تبریک میگم آرزو میکنم همیشه سالم و سلامت باشه و در کارهاش موفق و موفق و موفق تر این کارت تبریک هم تقدیم به شما عزیزانمماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)